یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دکترکرم پور اعلام کرد:

پوشش رايتل در ده شهر اصلي تا پايان شهريورماه

رايتل

جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸:۰۰


مشکل فني و تاخير در نصب تجهيزات، دليل عقب ماندن رايتل درعمل به تعهداتش اعلام شد.

محمد کرم پور معاون وزير ارتباطات با بيان اينکه اين اپراتور قول راه اندازي شبکه تا 15 خرداد را داده بود گفت: در جلساتي که سازمان تنظيم مقررات با مديران رايتل داشت قرار بر اين بود که رايتل از 15 خرداد ماه امسال اقدام به ارايه سرويس و واگذاري هم زمان با ثبت نام انجام دهد که به خاطر مشکلات فني و تاخير در نصب تجهيزات نظارت برعملکردش اين اپراتور نسبت به تعهدات خود در پروانه تاخير و از پروژه عقب است.

وي در ادامه با بيان اينکه اپراتور سوم تلفن همراه به دليل عدم واگذاري سيم‌کارت به ميزان قابل قبول، عدم پوشش کافي در شبکه خود و تخلف در نحوه ثبت نام و واگذاري سيم‌کارت از سوي سازمان تنظيم مقررات اخطار دريافت کرده گفت: تاخير اين اپراتور به تعهداتش در نهايت منجر به دريافت خسارت و کاهش زمان پروانه مي شود.

وي افزود:در حال حاضر شبکه رايتل در استان خراسان رضوي راه اندازي شده و کار تجهيز شبکه در استان اصفهان نيز آغاز شده است.

در همين رابطه مديرعامل اپراتور سوم (رايتل) خبر ازتحت پوشش قرار دادن 10 شهر اصلي کشور تا پايان شهريور سال 1391 داده و اعلام کرده است شبکه رايتل در حال توسعه است و10 شهر اصلي کشور شامل قم، اصفهان، شيراز، مشهد، تبريز، مرکزي، کرمانشان و همدان تا شهريور به شبکه رايتل مجهز مي‌شوند.

مدير عامل رايتل گفت: فناوري شبکه رايتل، فناوري نسل 5/3 تلفن همراه است که تقريبا آخرين فناوري تجاري شده تلفن همراه در دنيا است.

فرنگ افزود: يکي از جاذبه‌هاي سيم کارت‌هاي رايتل، اينترنت پرسرعت آن است که قابليت جابه‌جايي دارد و با تجربه کاربران ايراني که از اينترنت وايمکس يا ADSL استفاده کرده‌اند، متفاوت است.

همچنين کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در آخرين جلسه تعرفه هر دقيقه مکالمه صوتي (معمولي) درون شبکه‌اي اپراتور سوم را 59.9 تومان، مکالمه تصويري 160 تومان، پيامک لاتين 222 ريال و پيامک فارسي 89 ريال تصويب کرد.

اين کميسيون، سقف تعرفه هر دقيقه مکالمه صوتي (معمولي) درون شبکه‌اي را براي اين اپراتور 59.9 تومان تصويب کرد.

همچنين سقف تعرفه پيامک لاتين 222 ريال و پيامک فارسي 89 ريال مصوب شده که براي سيم‌کارت اعتباري مي‌تواند 20 درصد بيشتر باشد. سقف تعرفه تماس تصويري نيز اين اپراتور هر دقيقه 160 تومان تصويب شده است.

منبع: تلنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو